WISHLIST - Muee, StyleWe, DressLink, Zaful

Hej Wam! Dzisiaj przygotowałam dla Was inspiracje i must have na lato 2017. Ubrania pochodzą z różnych sklepów. Wszystko oczywiście podlinkowane. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie.

Pierwszy sklep - MUEE. Rozpoczął się teraz sezon wesel, niektórych czeka jeszcze komers i zakończenie roku. Znajdziecie tutaj mnóstwo eleganckich sukienek właśnie na takie okazje. Niżej przedstawiłam Wam 3 różne propozycje, ale na stronie jest ich pełno. 

 Beach wedding dresses - link    MUEE's Vintage Prom dresses -link   Lace wedding dresses-link 
                      1- long lace dress - link   2- Boho wedding dress   3-tulle lace dress - link 

Znalezione obrazy dla zapytania chic boho lace appliques wedding dressZnalezione obrazy dla zapytania long-sleeve-tea-length-aline-tulle-over-lace-bridesmaid-dress Znalezione obrazy dla zapytania boho-vintage-backless-lace-tulle-overlay-chiffon-long-beach-wedding-dress



Kolejny sklep to StyleWe. Tutaj znajdziecie ubrania na co dzień. Mnóstwo świetnych rzeczy na lato. Crop topy, t-shirty, bluzki "hiszpanki" i tym podobne. Niżej wybrałam moich ulubieńców z tego sklepu. 



Ze sklepu Dresslink wybrałam stroje kąpielowe. Znajdziecie tam na prawdę bardzo dużo przeróżnych, pięknych stroi. Sama zastanawiam się nad kupnem tego drugiego, co myślicie ? Dodatkowo ceny są bardzo dobre, większość kosztuje od 50 do 100 złotych. Aktualnie DressLink dodał opcje przeliczania pieniędzy z dolarów na złotówki co wiele ułatwia :) 




Ostatni sklep to Zaful. Z tego sklepu wybrałam również stroję kąpielowe. Wybór jest ogromny, sama nie mogłam się zdecydować co Wam pokazać. Musicie odwiedzić ten sklep koniecznie. Dodatkowo otrzymałam już jedno zamówienie z Zaful. Paczka przyszła bardzo szybko, a rzeczy są bardzo dobre jakościowo. Polecam serdecznie.



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,MAdda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rzeczy ze strony Zaful i bez wątpienia będę starała się utrzymywać się współpracę z nimi jak najdłużej! Koniecznie kupuj ten strój, wygląda naprawdę świetnie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te rzeczy! Piękne stroje kąpielowe ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy z Zaful są genialne <3

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne suknia i stroje kąpielowe! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Aleksandra Chyła , Blogger