Pędzle szczotki - czy da się nimi wykonać pełny makijaż ?

Hej wszystkim! Witam Was w kolejnym poście. Niedawno otrzymałam paczkę z pędzlami - szczotkami. Zawsze ciekawiło mnie czy da się nimi wykonać pełny makijaż. Sprawdziłam i dzisiaj chce się z Wami podzielić moją opinią. 


1.OCZY I BRWI
Tak jak się spodziewałam, nie da się nimi rozprowadzić cieni. Pędzelki są zbyt zbite aby dobrze wszystko rozblendować. Jeśli chodzi o brwi, też w zestawie nie znalazłam żadnego odpowiedniego pędzelka. Przy malowaniu brwi stawiam na precyzje i dokładność.


2.TWARZ
Uwielbiam rozprowadzać podkład tymi dużymi szczotkami. Jest to na prawdę bardzo szybki sposób. Troszeczkę mniejszymi rozprowadzam również korektor. Idealnie się do tego nadają. Wszystkie te pędzle bardzo Wam polecam. 



3.KONTUROWANIE
Szczotki są świetne do konturowania twarzy na mokro. Tymi podłużnymi, wąskimi szczotkami konturuje nos na sucho, a małymi okrągłymi lekko rozcieram. Konturowanie szczotkami jak najbardziej na tak. 


  Na koniec chciałabym napisać, że pędzle są bardzo porządnie zrobione i pięknie wykończone. Niżej podam Wam link :) 




2 komentarze:

  1. Chyba bałabym się ich używać z moimi zerowymi umiejętnościami, haha
    Ale są przeurocze! :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie dawno" (z Twojego wstępu), pisze się łącznie.
    Dobrze, że do matury jeszcze trochę czasu...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Aleksandra Chyła , Blogger