SOUFEEL

Hej wszystkim ! Jak minęła Wam majówka? Mi świetnie, szczególnie, że chwile przed nią doszły do mnie cudeńka, które pokażę w dzisiejszym poście. Biżuteria pochodzi ze sklepu soufeel, do którego link podam Wam niżej. Chce podzielić się z Wami moimi uwagami na jej temat, mam nadzieję, że post Wam się spodoba!
Na zdjęciu wyżej znajduję się całe zamówienie składające się z trzech pierścionków, naszyjnika i kolczyków. 
Pierścionki są przecudowne. Szczególnie podoba mi się ten z okrągłym diamentem. Niestety wszystkie dotarły do mnie sporo za duże. Źle dobrałam rozmiar. Zwracajcie na to uwagę przy zamawianiu. Na stronie soufeel znajduję się instrukcja jak zmierzyć obwód swojego palca, aby pierścionek przyszedł dobry. Ja oczywiście z tego nie skorzystałam, ale byłam już u jubilera i bez problemu da się to zmniejszyć za niewielką cenę, co bardzo mnie cieszy :) 
 Kolczyki założone prezentują się bardzo ładnie. Plusem jest to, że tą część "zwisającą" możemy podnieść do góry, lub całkiem odczepić. 


 Naszyjnik jest bardzo delikatny i subtelny. Uważam, że jest to piękny dodatek, który praktycznie zawsze będzie nam pasował. 


Z całego zamówienia jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. Wszystkie produkty są bardzo porządnie wykonane. Ta biżuteria na pewno przyda mi się na wiele okazji :)  
Na kod SHS10 otrzymacie 10% rabatu !

LINKI :




3 komentarze:

  1. Wszystko wygląda naprawdę przepięknie! Nie mogę oderwać wzroku od kolczyków i naszyjnika. Na pierwszy rzut oka widać, że wszystko jest bardzo dobrze wykonane. Poklikane!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post ❤!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Aleksandra Chyła , Blogger