I'm back.

Hej wszystkim. Strasznie długo mnie tu nie było. Wszystko nagle się posypało. Najpierw straciłam pomysły na posty, później statystyki bardzo się pogorszyły, a gdy to się stało straciłam jakąkolwiek chęć do prowadzenia tego bloga. Długo zbierałam się, żeby wszystko jakoś odbudować. W końcu zmotywowałam się i może uda mi się odzyskać część tego co było wcześniej. 
Jak możecie zauważyć zmieniłam wygląd bloga. Nie jest idealnie bo szczerze mówiąc zupełnie się na tym nie znam, ale myślę, że jest trochę lepiej. 
Tematyka bloga raczej pozostaje taka sama. Jedynie na pewno częściej niż wcześniej będą pojawiały się posty dotyczące kosmetyków/makijażu. Uaktywniłam również swojego instagrama, codziennie możecie zobaczyć na nim nowe zdjęcia - olaa_ig.







Wyżej widzicie pierwszą stylizacje. Spodnie dostaniecie w sklepie do którego link podam na dole. To pierwsze spodnie, w których małe przecięcie nie zamieniło mi się na wielką dziurę. Buty kupiłam w sklepie zara, a sweterek w terranowie.

LINK DO SPODNI - KLIK 




Spodnie bershka, buty zara,
Link do torebki-klik
 Link do bluzki - klik


Komentujcie, obserwujcie - daje mi to dużą motywację do pracy.
Zaglądajcie na bloga, w ciągu kilku dni pojawi się kolejny post!


20 komentarzy:

  1. Jezu te zdjęcia są tak cudowne, że ja nie mogę! I cudowny makijaż bożeee

    asadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, masz sylwetkę idealną do bycia modelką. Makijaż również mi się podoba :) Całuski :*

    Ps.Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowitą urodę i potencjał. Super, że zdecydowałaś się na powrót. Widocznie potrzebowałaś przerwy. Lepiej na chwilę sobie odpuścić i wrócić z pozytywną energią niż robić posty na odwal się. :)


    www.nkfn.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. masz niesamowita urode, damn

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:) Też mam chrapkę na czerwone buty ;) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia ! Wyglądasz megaa "P
    Zapraszam do mnie http://wdobrym-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę cudne, klimatyczne zdjęcia i super stylizacje. :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyglądają magicznie! Te buty z Zary są prześliczne.
    Trzymam kciuki, abyś już więcej się nie poddawała i dalej pięła się ku górze blogując. Czekam na kolejny post kochana!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja. Wspaniale że powróciłaś do blogowania !

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i stylizacja! Wszystko idealnie ze sobą współgra :) Mi się ten wygląd bloga podoba :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni, ale świetnie piszesz, a zdjęcia - bajka! Super stylizacja.
    Sama miałam podobną sytuację, pisałam ponad rok i skończyły się pomysły, po czasie usunęłam bloga, a teraz postanowiłam wrócić do wielkiej blogsfery, ale już z nowym odświeżonym blogiem, na którego serdecznie zapraszam.
    piggyjuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! Twoje buty są mega :)
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz i ktoś Ci zrobił przepiękne zdjęcia :) Lubię takie czarne zestawy z kolorowymi butami, wow!

    VamppiV - blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne zdjęcia :) i wygląd bloga jest jak najbardziej ok :)

    pozdrawiam
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo fotogeniczna! Cudowne zdjęcia :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice photos!
    The first outfit is so cool!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Aleksandra Chyła , Blogger