WELUR,SATYNA,KORONKA

Hej wszystkim ! Witam Was ponownie, jak czujecie się po pierwszym dniu świąt ? Minęło szybciej niż myślałam. Dobrze, że jeszcze kilka dni przerwy... W końcu dałam rade przygotować dla Was post. Satyna, welur i koronka to coś co najczęściej można znaleźć teraz w sklepach. Moda ciągle powraca. W wieku 5/6 lat pamiętam jak chodziłam w sukienkach i spódniczkach z weluru. A teraz mam 15, a w sumie za 6 dni rocznikowo 16. Ale to nie jedyne rzeczy, które z podwojoną siłą wracają do gazet/sklepów i na pokazy mody. Tak samo chokery/futra i wiele innych. Zauważyliście to ? Piszcie w komentarzach. A co myślicie o panującej obecnie modzie ? Podoba Wam się ? 




LINK   LINK   LINK   
LINK   LINK   LINK   


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :) Czekajcie na kolejny post, pojawi się wkrótce!








16 komentarzy:

  1. Dobrze, że moda wróciła, ponieważ według mnie wszystkie te rzeczy prezentują się świetnie!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, chciałabym mieć większość z tych ubrań <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile z welurem od zawsze jestem za pan brat (nadal posiadam kilka welurowych bluz, które były "modne" za dzieciaka ;p), a koronkę pokochałam całym sercem, tak satyna za żadne skarby mnie do siebie nie przekonuje.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, bardzo podoba mi się obecnie panująca moda :)

    lusialuska.blogspot.com❄

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dzisiejszą modę, jest super <3
    http://ania-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej!!! Wszystkie bym chciała hehehe
    Obserwuję!
    http://przystanekszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tegoroczne trendy :)

    Fashionlifebyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to,że wracają kultowe ubrania, modne w latach 90, bo to pozwala trochę przenieść się w czasie, poza tym fajnie zobaczyć np. Welur w innych krojach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te trendy zaczely się z pocztkiem nowego sezonu, czyli od wszesnia. W pore napisalas o tym post

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jest za późno, buziaczki 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
  12. Moda teraz bardzo się zmienia , ale jak dla mnie koronki to akurat super pomysł , wszystkie ciuchy z tym detalem jak najbardziej mi się podobają , obserwuje i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I've never seen this tag before, I love it! Girl your answers are exactly the same as mine would be! xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Aleksandra Chyła , Blogger