CHANGES- Nowy snap blogowy, kolejna kopia ?

Hej! Witam ponownie na moim blogu :* Ostatnio w moim życiu, że tak powiem "internetowym" coś się zmieniło. Od jakiegoś czasu nie nagrywam już na snapie snapbloggers. Kilka dni temu dostałam wiadomość, w której zaproponowano mi dołączenie do nowego snapchata. Oczywiście chodzi o to samo co wcześniej, 7 dni w tygodniu 7-14 blogerek. Z chęcią przyjęłam propozycje i w taki oto sposób w każdą niedziele będę na teen_bloggers. Możecie zadawać pytania na moim asku - ola_chyla, asku teen_bloggers lub tutaj w komentarzach :) A teraz chciałabym poruszyć temat, który trochę mnie drażni. Mianowicie niektóre osoby (szczególnie członkinie pierwszego snapa prowadzonego przez blogerki) uważają każdy kolejny prowadzony w taki sposób za kopię. Oczywiście zupełnie się z tym nie zgadzam. Proszę Was, kopia ? Przecież to jest jasne, że  kiedyś ktoś zrobił coś co teraz robimy przed nami. Ktoś kiedyś założył pierwszego na świecie bloga, ale nie oznacza to, że każdy następny jest kopią. Polecam zastanowić się nad tym, zamiast pisać jakieś głupoty.








Bluzka-klik      Spodenki-klik 

Przepraszam za to, że sesja jest z wakacji. Miałam dodać ją już bardzo dawno, ale jakoś w pewnym  momencie przestała mi się podobać. Teraz zdecydowałam ze jednak dam jej szanse. Chce Wam jeszcze bardzo polecić sklep zaful, z którego pochodzą ubrania. Na prawdę jestem bardzo zaskoczona i zadowolona. Paczka dotarła do mnie w przeciągu 3 dni, a zawsze czekam miesiąc, ubrania świetnej jakości, rozmiar idealnie dobrany, naprawdę jestem bardzo, bardzo zadowolona. Link do sklepu - klik


Pod koniec jeszcze raz chciałabym zaprosić Was na snapa teen_bloggers. Nasz skład pokaże Wam na zdjęciu niżej. W najbliższym czasie będą dochodziły nowe osoby :)



5 komentarzy:

  1. Też tego nie rozumiem, jaka tam kopia. Jak już idziemy tym myśleniem to w takim razie cały świat jest jedną wielką kopią. Razem z dziewczynami tworzymy naprawdę świetną i zgraną grupę! :) Cieszę się, że teen_bloggers powstało!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to ujęłaś. Każdy kolejny blog, kanał na youtubie czy też snapchat to nie kopia. Ci, którzy tak mówią chyba nie do końca znają znacznie tego słowa. Zdjęcia są świetne, a sklep ZAFUL również gorąco polecam ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jednak zdecydowalaś się pokazać nam tą sesję, bo świetnie wyglądasz - a i podczas tej jesiennej szarugi, oko mozemy jeszcze nacieszyć, letnimi fotami :)
    u mnie w sumie bardzo podobnie hehehe


    super jest ta bluzka- sama dumnie bym nosila <3

    14,99$, 15,99$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. Czytając pierwsze zdanie na temat akcji, od razu pomyślałam o przykładzie z blogiem, haha. Blogerzy powinni się nawzajem wspierać.
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam Twojego bloga! xoxo
    JBEKSIAK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100%. Ładne zdjęcia:) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Aleksandra Chyła , Blogger